اطلاعات بیشتر در مورد مرحله نفریت لوپوس 5
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اطلاعات بیشتر در مورد مرحله نفریت لوپوس 5

نفریت لوپوس در نتیجه لوپوس اریتماتوی سیستمیک است (SLE) .اگر کنترل نمی موثر و به موقع، نفریت لوپوس ممکن است در مرحله 5 یا در حال مرگ توسعه. در این وضعیت، تنها بخش کوچکی از عملکرد بافت کلیه ها هنوز کار می کند، و بیماران باید توسط اختلالات مختلف عذاب.

نشانه های نفریت لوپوس مرحله 5

لوپوس یک بیماری سیستمیک است که می تواند اندام های مختلف و سیستم ها، از جمله پوست، مفاصل، اعصاب، کلیه، دستگاه گوارش، و غیره حمله است. از این نقطه، بیماران مبتلا به مرحله نهایی نفریت لوپوس دارند احتمال بیشتری برای تجربه علائم زیر.

- پروتئینوری

- وجود خون در ادرار

- بازگشت درد

- فشار خون بالا

- راش

- احتباس مایع

- درد شانکر

- درد مفاصل

- خستگی و ضعف

درمان نفریت لوپوسی مرحله 5

از آنجا که نفریت لوپوس یک بیماری خود ایمنی است، درمان موثر باید قادر به مهار فعالیت از کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از واکنش های التهابی در کلیه باشد. بهترین درمان است برای حذف این کمپلکسهای ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. با این حال، هنگامی که به نفریت لوپوسی تشدید در مرحله 5، پزشکان می توانند بیماران خود را به شروع دیالیز یا پیوند کلیه انجام می شود مراجعه کنید. با این حال، با وجود بیماران پیوند کلیه پذیرفته، اختلال ایمنی بدن می تواند کلیه دوباره آسیب برساند.

با توسعه طب مدرن، برخی از روش های جایگزین ایجاد کرده اند برای برخورد موثر با مرحله 5 از نفریت لوپوس. یکی از آنها است که به نام سلول های بنیادی ساخته شده است برای درمان بیماری کلیوی ناشی از سپرده از کمپلکسهای ایمنی و اختلال ایمنی بدن. علاوه بر این، شما همچنین می توانید سلول ها و بافت های باقی مانده تعمیر کلیه اختلال عملکرد کلیوی محافظت می کند.

علاوه بر درمان طبی، یک برنامه رژیم غذایی سالم و سبک زندگی علمی نیز ممکن است آسیب کلیه معکوس کمک و بهبود وضعیت کلیه ها. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان ها و یا گرفتن یک برنامه رژیم غذایی سالم، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، نفریت لوپوس مرحله درمان نفریت لوپوس 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: